KODEKS RAIDOWY
1) W gildii obowiązuje system EPGP (zasada działania EPGP opisana na końcu tematu).
a) Itemki z trashy są własnością gildii i są przeznaczane na diss.
b) Itemki BWE podlegają licytacji pod warunkiem ubrania ich i pokazanie tego RL.
2) System rollowania:
a) Rollowanie odbywa się jednocześnie za pomocą EPGP jak i rolla.
b) Priorytet jest następujący:
-Mainspec;
-Minor upgrade;
-Offspec;
-Roll.
c) Wartości dla poszczególnych wyborów:
-Mainspec - 100% GP;
-Minor upgrade - 75% GP;
-Offspec - 50% GP;
-Pass i później roll lub jego brak 0% GP.
3) Do rollowania jako Mainspec są uprawnione jedynie zadeklarowane postacie jako Main.
4) Postać z Main można zmienić na off (i odwrotnie) raz na miesiąc, pod warunkiem resetu EPGP na jednej i 2giej postaci.
5) Raid lider ma prawo ukarać lub nagrodzić członka raidu, stosownie do jego zachowania i postępów. Do dyspozycji ma zakres punktów od 1 do 500 pkt EP lub GP (dla porównania za bissowa klata dla maga kosztuje 776 GP). RL ma również prawo do wydalenia gracza z raidu lub przesunięcia go na listę rezerwowych.
6) ID gracza jest własnością gildii - gracze mają obowiązek stawiać się na organizowane raidy.
7) System zapisu na raidy:
-Obowiązuje Group Calendar w wersji 4.6.1 (możliwy do pobrania tu KLIK);
-Wyznaczana jest lista graczy którzy wejdą na instancje i lista graczy rezerwowych;
-Gracze rezerwowi ustawiani są w ostatniej grupie i mają obowiązek wylogowania się przed raidem. Ich obowiązkiem jest również przebywanie na ts aby w każdej chwili była możliwość szybkiej podmiany graczy.
-Gracze rezerwowi dostają 100% EP za postępy raidu.
-Gracze rezerwowi mogą zamieniać się z graczami raidującymi pomiędzy bossami, jednak kwestia kto ma wejść za kogo należy od ugadania sie danych graczy (np ja wejdę na tego rade a ty na resztę i podczas rady ja jestem jako zapas, a podczas innych bossow 2gi gracz jest jako zapas);
-Gracze którzy po mimo zapisu nie stawili się na raid otrzymują 100 GP;
-Gracze którzy stawili się na raid punktualnie otrzymują 100 EP rozdawane na końcu dokończenia.
-Punkty przyznawane za bossy:
a) ICC 10 - 10 EP, ICC 10 HC - 20 EP;
b) ICC 25 - 20 EP, ICC 25 HC - 40 EP;
c) TOC 10 - 5 EP, TOGC - 10 EP;
d) TOC 25 - 10 EP, TOGC 25 - 20 EP;
-Punkty za bossy są przyznawane na końcu raidu;
-Kara za rage quit: 400 GP;
-Kara za częste rq: czasowy zakaz uczestniczenia w raidach lub wydalenie z gildii.
-Za progresowanie bossów drużyna dostaje równowartość śmierci jednego bossa na godzinę (nie tyczy się bossów już ubitych).
8) Każdy gracz musi zdać znajomość taktyk przed otrzymaniem pozwolenia na raidowanie z gildią. Egzaminuje oficerka co potwierdza odpowiednim znakiem w notce ("!").
9) W przypadku gdy gracz nagminnie odmawia uczestniczenia w raidach zostanie w stosunku do niego wystosowane upomnienie, po czym gdy sytuacja będzie się powtarzać zostanie usunięty z gildii.
10) Oczywistym uznaje się fakt, że każdy członek raidu jest zobowiązany do wykonywania poleceń RL.
11) W przypadku kiedy ktoś idzie altem na raid z własnej woli może rolować EPGP z danej postaci tylko od offspec w dół (czyli offspec albo roll).
12) Terminy i godziny raidów:
PT - 19-23 - ICC 10;
SO - 19-23 - ICC 25;
NDZ - 19-23 - ICC 25 - dokończenie;
PN - 19-23 - ICC 10 - dokończenie;
WT - 19-23 - TOC 10 (w planach TOGC);
ŚR - 19-23 - TOC 25 (w planach TOGC).
EPGP:
EP - punkty za postęp
GP - punkty za eq (i ewentualne kary)
EP/GP=PR
PR - punkty pierwszeństwa do lootu, im większy PR tym większe prawdopodobieństwo dostania itemku.
Offline